2012. január 25., szerda

Kelkáposztába töltött húsgombóc Locatelli módra

Rég nem tettem fel receptet, ami persze nem jelenti azt, hogy ne főztem volna. Ez a recept azonban egy Magyarországon elég mostohán kezelt zöldséget változtat át mennyi finomsággá. Fastfood blogján ütötte meg a szemem a recept, amit aztán kicsit átalakítottam a saját ízlésünk és a rendelkezésemre álló alapanyagok szerint, de a lényeg ugyanaz maradt. A recept itt olvasható.

Amiben az enyém más, hogy kínai kelből készítettem. A kemény részt vékonyabbra faragtam blansírozás után, de még így is túl vastag volt, nem tudtam  gombócokat csinálni belőle, csak kis hurkákat. Ráadásul kevesebb levelet blansíroztam, mint amennyire a töltelék elég lett volna, így a kimaradt húsból gombócokat formáztam és a káposztás göngyölegek mellé tettem a lábosba.
Giorgio kevés lével készíti, teljesen elfőzi a levét, hiszen ő egy szaftos rizottóval tálalja. Nekem viszont volt kimaradt puliszkám, azt sütöttem meg hozzá, ezért az ételre bőven tettem alaplét, mellévágtam vékony csíkokra még pár levél kínai kelt és bő lére eresztve főztem meg. Végül kevés liszttel sűrítettem.
Szenzációsan finom.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése