2010. február 2., kedd

Falatnyi csokis tortácskák


A tésztához:
25 dkg liszt
5 dkg porcukor
14 dkg vaj
2 tojás sárgája
1-2 evőkanál víz

A tészta hozzávalóit a robotgép késes részével összedolgoztam majd kézzel gombóccá gyúrtam és 20 percre betettem a hűtőbe.
A mini muffin formákat jól kikentem olvasztott margarinnal. A 20 perc elteltével a tésztából diónyi gombócokat formáztam, a gombócokat lapokká nyújtottam (mezei módon, kézzel) és belenyomkodtam a formába.

Tötelék
18 dkg olvasztott vaj
35 dkg barnacukor
4 tojás
6 evőkanál kakaó
2,5 dl tejszín
1 vaniliacukor
csipetnyi só

A lágy vajat habosra keverjük a cukorral és a vaniliás cukorral, egyenként hozzáadjuk a tojásokat, a kakaóport, a sót végül beleöntjük a tejszínt és robotgéppel nagyon alaposan felverjük.
A kosarakat majdnem telire töltjük és 190 fokos sütőben készre sütjük. Langyosan vagy hidegen tálaljuk bőségesen felvert tejszínnel.


Tipp: Lehet egy nagy pitét is sütni, akkor egy 28 cm-es formára van szükségünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése