2011. november 17., csütörtök

Cukkinis falatka - kétféleképpen

Még mindig jó árban van a cukkini, úgyhogy feltankoltam belőle - elsősorban a kutyának, mert házi koszton van a drága és a levesébe sok zöldség is kerül, ráadásul legjobban a sárgarépát és a cukkinit szereti. Persze nem tudtam ellenállni, így magunknak is készítettem belőle cukkinis kuszkuszt, 2 cukkinit pedig hosszában felszeleteltem, lesóztam és picit később olíva olajon serpenyőben megsütöttem. A szeleteket apróra vágott fekete-erdei sonkával ízesített sajtkrémmel megkentem, feltekertem, fogpiszkálóval megtűztem és készen is voltunk. Előző napról megmaradt némi puliszka, azt vajban kisütöttem és a cukkinis falatkákat a puliszka kockákhoz szegeztem fogpiszkálóval. Ami nem fogyott el frissen, az pedig kapott egy kis fűszeres paradicsommártást a nyakába és sütőben átsütve egy maradékevős napon lett az ebéd fénypontja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése